Office 365 Pro Plus kræsjer ved åpning av filer fra filområde eller ved åpning av filer fra OneDrive
Sist oppdatert: 21/09/2020
Dersom du opplever at Office 365 Pro Plus kræsjer ved åpning av filer fra filområde eller ved åpning av filer fra OneDrive så skyldes dette en bug i siste versjon av Office 365.
Det er de færreste som skal ha fått den siste versjonen før dette ble oppdaget, men dersom du opplever dette problemet gjør følgende:
Start Programvaresenteret
Velg «Microsoft Office 365 ProPlus»
Velg Reparer, svar Ja på at du ønsker å reparere. Ser du ikke Reparer knappen, gå til Alternativer – Vedlikehold av datamaskin – Synkroniser policy og vent et minutt eller to.
Et Office vindu vil åpnes og vise deg fremgang på reparasjonen.
MERK: Når Office vinduet lukkes og det åpnes et annet Office vindu, så kan Programvaresenteret rapportere at reparasjonen har feilet. Bare ignorer dette.
Når reparasjonen er klar, skal o365 Pro Plus fungere som normalt og ikke kræsje ved åpning av filer fra filområde eller ved åpning av filer fra OneDrive.
Videoen under viser hva du skal gjøre
Kommentarer
Har du et forbedringsforslag til denne artikkelen, er du velkommen til å legge igjen en kommentar her!
NB. Vi har ikke mulighet til å behandle enkeltsaker via kommentarfeltet, så hvis du trenger hjelp med noe, vennligst ta kontakt med brukerstøtte via Selvbetjeningsportalen eller på telefon.
Kommentarer
Har du et forbedringsforslag til denne artikkelen, er du velkommen til å legge igjen en kommentar her!
NB. Vi har ikke mulighet til å behandle enkeltsaker via kommentarfeltet, så hvis du trenger hjelp med noe, vennligst ta kontakt med brukerstøtte via Selvbetjeningsportalen eller på telefon.