Ny databruker – Innlevering av PCer

Sist oppdatert: 10/02/2021

Denne veilederen er en del av opplæringen for nye databrukere. Se den komplette opplæringen her: https://www.hedmark-ikt.no/brukerveiledning-for-ny-databruker/

 

Vi gjør oppmerksom på at alle PCer som er levert av Hedmark IKT skal leveres tilbake til oss. Lederen melder dette via Selvbetjeningsportalen.
Da vil en servicetekniker komme og hente PCen, for så å ta PCen ut av leielistene vi har.
Hvis PC skal erstattes med en ny, meldes innleveringen samtidig med bestillingen av ny PC.
Returnerer du en bærbar pc, så skal strømforsyning returneres sammen med PCen. Dersom strømforsyning mangler, vil det bli fakturert med kr 350,- for hver strømforsyning som mangler.

Kommentarer

Har du et forbedringsforslag til denne artikkelen, er du velkommen til å legge igjen en kommentar her!

NB. Vi har ikke mulighet til å behandle enkeltsaker via kommentarfeltet, så hvis du trenger hjelp med noe, vennligst ta kontakt med brukerstøtte via Selvbetjeningsportalen eller på telefon.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Hedmark IKT