Ny databruker – Bestilling av utstyr

Sist oppdatert: 25/05/2021

Denne veilederen er en del av opplæringen for nye databrukere. Se den komplette opplæringen her: https://www.hedmark-ikt.no/brukerveiledning-for-ny-databruker/

 

Hvis dere ønsker å bestille ny PC, skriver, skjerm, mus eller tastatur o.l. må dette bestilles av nærmeste leder via Selvbetjeningsportalen.
Er du leder og skal ha tilgang til å bestille utstyr, ta kontakt med bestiller i aktuell kommune.

Kommentarer

Har du et forbedringsforslag til denne artikkelen, er du velkommen til å legge igjen en kommentar her!

NB. Vi har ikke mulighet til å behandle enkeltsaker via kommentarfeltet, så hvis du trenger hjelp med noe, vennligst ta kontakt med brukerstøtte via Selvbetjeningsportalen eller på telefon.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Hedmark IKT