Sist oppdatert: 11/11/2020
Vi minner om muligheten til telefonmøter i Phonero bedriftsapp. Denne tjenesten koster penger – se priser litt lenger ned.
Tjenesten er tilgjengelig for alle tilknyttet Phonero Bedriftsnett – og det gjelder samtlige 7 kommuner og KF’er tilsluttet Hedmark IKT.
Her er noen sentrale spørsmål det er greit å vite noe om:
Les mer om tjenesten her og følg instruksjonene.
Viderekobler alle innkommende anrop til internnummeret til et annet telefonnummer, for eksempel mobilen din.
Tast: <Medflytt> + < mobilnummret dere skal viderekoble til> + <medflytt> igjen
Husk 0 foran mobilnummer
Opphev medflytting
Trykk <medflytt> + <avbryt>.
Røret må ligge på når du skal medflytte telefonen
NB:
Fraværskoder i kalenderen opphever medflytt, så fjern kodene foran avtalene.
Dere kan skrive opp avtaler i kalenderen, men fjern kodene foran, for eksempel MØT:
Evt kan dere kan legge inn kode MOB: i kalenderen for at alle samtaler blir styrt til mobil. Da må mobilnummeret være registrert i Trio for at det skal fungere. Hvis ikke mobilnummeret er registret, så må det legges inn.
Slik:
I forbindelse med Korona-situasjonen og hjemmeundervisningen for elevene så har det kommet forespørsel om alternativer for å underlette undervisningen for elever som sliter med dårlig bredbåndsdekning
I denne forbindelsen har leverandøren av telefoni til alle kommunene i Hedmark-IKT samarbeidet kommet med følgende tilbud til elever som kommer inn under denne kategorien:
Det tilbys en pakke med mobilt bredbånd til disse elevene med 150 GB datapakke til sterkt redusert pris. Dette skal være en god løsning for bruk i skolesammenheng og bør dekke behovet for de fleste.
Det forutsettes at det er Telia-dekning i området hvor eleven bor. For de dette er aktuelt for henvises det til å ta kontakt med IT-ansvarlig i den aktuelle kommunen hvor eleven bor eller rette forespørselen via kontaktlæreren. Abonnementene må bestilles via kommunene og ikke direkte via leverandøren.
Innhold på siden
Kommentarer
Har du et forbedringsforslag til denne artikkelen, er du velkommen til å legge igjen en kommentar her!
NB. Vi har ikke mulighet til å behandle enkeltsaker via kommentarfeltet, så hvis du trenger hjelp med noe, vennligst ta kontakt med brukerstøtte via Selvbetjeningsportalen eller på telefon.