Leveringsfase organisasjonene
Suksesspådriverne gjennomfører opplæring av «sine» ansatte
Les merSuksesspådriverne gjennomfører opplæring av «sine» ansatte
Les merEtablering av nettverk og opplæring av suksesspådriverne
Les merForankringsfase i ledergruppene Etablering av samhandlingsregler Oppsett av veiviser, teams, kompass mm
Les merKartlegging og etablering av gevinstmål GAP- analyse Kartlegging Teknisk M365 (inkl. klient, sikkerhet og lisens) Organisasjon (1:1 intervju og spørreundersøkelse) Workshops for å avdekke: Gevinstero Prioriteringer (faser) Overordnet bilde av brukeradopsjon Risiko mot gevinst
Les merTildeling av kontrakt til Sensio, oppstart av arbeid med implementering
Les merImplementering
Les merAnskaffelse av lokale løsninger
Les merUtarbeidelse av kravspesifikasjoner
Les merImplementering
Les merEvaluering og endelig valg av leverandør av Velferdsteknologisk kjerneløsning
Les merUtarbeidelse av kravspesifikasjon inkludert juridiske avklaringer
Les merUtarbeidelse av kravspesifikasjon Utarbeidelse av samarbeidsavtaler i Hedmark IKT-samarbeidet
Les merUtarbeidelse av prosjektdokumenter og underlag til kravspesifikasjon
Les merForberedelse til markedsdialog med potensielle leverandører av Velferdsteknologisk kjerneløsning
Les merStyret for anskaffelse av Velferdsteknologisk kjerneløsning
Les merUtredning – Velferdsteknologiske løsninger mot 2020 for HIKT-samarbeidet
Les merGBI. Dato ikke satt!
Les merGivas. Dato ikke satt!
Les merSør-Odal – 3. og 4. juni
Les merNord-Odal – 25. og 26. mai
Les merGrue – 18. og 19. mai
Les merKongsvinger – 5. og 6. mai
Les mer