Hei, og velkommen som ny databruker!
Hedmark IKT eies av kommunene Hamar, Løten, Stange, Nord-Odal, Sør-Odal, Kongsvinger og Grue, og leverer IT-tjenester til våre brukere. Har du behov for brukerstøtte på PC og/eller nettbrett, er det oss du kontakter.
For mer informasjon om oss, se denne siden: https://www.hedmark-ikt.no/om-oss/
Selvbetjeningsportalen er en web-portal hvor du kan melde feil på utstyr og fagapplikasjoner til Hedmark IKT.
På selvbetjeningsportalen kan du følge status eller tilføye opplysninger i dine innmeldte saker. Hvis problemet løser seg før du får bistand fra Hedmark IKT, setter vi pris på at du selv lukker saken i portalen.
Du finner en snarvei til Selvbetjeningsportalen i Kommunemenyen. Se egen beskrivelse av Kommunemenyen lengre ned på denne siden.
Tilgangsportalen er en web-portal hvor du kan bestille tilganger til programmer og systemer. I de fleste tilfeller er det ledere som må bestille tilganger for de ansatte i denne portalen.
Du finner en snarvei til Tilgangsportalen i Kommunemenyen. Se egen beskrivelse av Kommunemenyen lengre ned på denne siden.
I tillegg til Selvbetjeningsportalen kan du også melde feil ved å ringe til Hedmark IKT. Supporttelefonen er åpen alle hverdager mellom kl 07.00 – 16.00.
Telefon: 62 56 17 00
Du som bruker får automatisk tilsendt et saksnummer på e-post når kundebehandler har opprettet saken. Du kan også følge saken din i Selvbetjeningsportalen.
Alle PC-er og nettbrett levert fra Hedmark IKT har en merkelapp.
Helpdesk: Telefonnummer til brukerstøtte.
Asset Number: Forteller hva maskinen heter. Dette
nummeret spør vi om hvis dere ringer oss og vi
trenger fjernstyring av PC-en din.
Service Tag: Brukes til å finne ut blant annet hvor
gammel maskinen er.
Warranty End: Den forteller når garantien går ut.